Tuesday, March 14, 2006

HÄÄLETAGE

Hääletage kelle üks,kaks või kolm mängu teile kõige rohkem meeldivad.Hääletada võib 5 punktini.Enda mängudele ei tohi punkte anda.Pange number ette ja mitu punkti te nendele mängudele panede.
1.battlefield ja medal of honor.Need mängud ütles Mihkel
2.conter-strike:source ja gta san andreas.Need mängud ütles Andero
3.conter-strike:source,gta san andreas ja gta vice city.Need mängud ütles Taivo
4.conter-strike:source ja age og mithology the titans.Need mängud ütles Andreas
5.worms4.Selle mängu ütles Liisi

8 Comments:

Blogger 4klajaveeb said...

Tere
Idee hea, aga mina ei oska hinnata, sest ei tunne nende mängude sisu. Edukat äraarvamist!
Õpetaja Urve

1:29 AM  
Blogger Andero ajaveeb said...

Need mängud on lahedad eriti on nendes mängudes põhi värk relv ja tulistamine.Mul on olemas neist Counter-strike:source ja Gta San Andreas.Mina annaksin Mihklile 5 punni!!!

4:41 AM  
Blogger Dorotheja ajaveeb said...

Anderole 5 punni.

6:43 AM  
Blogger Andero ajaveeb said...

Counter-Strike:source on RESPECT!!!

6:43 AM  
Blogger Liisi ajaveeb said...

Ma ei tea seda 1 mängu ülejäänud tean aga ma ei taha nendele punkte panna, sest neeb mull ei meeldi panen kõikidele counter strikedele 1p.!!!

8:02 AM  
Blogger andrease ajaveeb said...

ma annan antsule 5 punni need on päris head mängud.

8:27 AM  
Blogger elnaraajaveeb said...

ma panen Anderole 5 punni

7:42 AM  
Blogger Catherine-Cordelia ajaveeb said...

ma annan 5 punkti andreasele tal olid kõige normimad mängud

11:16 AM  

Post a Comment

<< Home